"Şimdiki Aklım Olsa Kendimi Yakmazdım"

Haber: 'Şimdiki Aklım Olsa Kendimi Yakmazdım'Çanakkale'de, 6 Kasım günü belediye binası önünde üzerine benzin dökerek kendisini yakan Hafize Öcal pişman olduğunu söyledi. 5 çocuk annesi Öcal, "Şimdiki aklım olsa asla böyle bir şey yapmazdım" dedi.

Esenler Mahallesi'nde bulunan büfesine yıkım kararı çıkmasına sinirlenen 52 yaşındaki Hafize Önal, belediye binası önünde üzerine benzin dökerek kendisini ateşe vermişti. Çevrede bulunan vatandaşlar tarafından söndürülen Öcal, Çanakkale Devlet Hastanesi'ne kaldırılmıştı. Vücudunda ciddi yanıklar oluşan Öcal'ın tedavisi sürüyor. Devlet Hastanesi Plastik Cerrahi Servisi'nde yatan Öcal, o an yaşadıklarını ise hatırlamak istemiyor. Benzini nasıl alıp üzerine döktüğünü bilmediğini söyleyen Öcal, yaptığından pişmanlık duyduğunu belirtti.

Esenler Mahallesi Yahya Çavuş Cami karşısında 3 yıl önce bir büfe alarak işletmeye başladığını anlatan Öcal, "Çocuklarıma bakmak için böyle bir iş yapmam lazımdı. Çevremdekilerin teşvikiyle bu büfeyi almak istedim. Encümen kararıyla burası bana verildi. Ben gittim, o zaman 240'tan veriyorlarmış. 'Sana 370'den vereceğiz. Kabul ediyor musun?' dediler. Kabul ettim. Aldım orayı 1 yıl çalıştırdım. Burası ölü bir yerdi. Ben burayı güzelleştirdim. Ama bir sene sonra beni mahvettiler. Geldiler, gittiler. Belediye, 'Şikayet var. Burası uçacak' diyerek başıma çullandılar. Burası yapılalı 3 yıl olmuş. Madem uçacaktı, şimdiye kadar neredeydin? Bana baştan söyleselerdi, ben buraya girmezdim. Ben buranın parasını ödemek için Esnaf Kefalet'ten 25 bin lira, bankadan 5 bin lira kredi aldım. Yaptığımız itirazlar sonuçsuz kaldı. Ben belediyeye 2 kere dilekçe verdim. Buranın işgaliye parasını ödeyeyim diye, kabul olmadı. Belediye bana haksızlık yaptı. Hiç durmadan üstüme geldiler. Bana 'Kimden aldıysan ona git' dediler. O an ne oldu, gazı nereden aldım, nasıl yaptım bilmiyorum. Şimdiki aklım olsa yapmazdım. Ben 5 çocuk annesiyim. Bu kadar yapmazdım" dedi.

Çocukları için burayı işletmek istediğini söyleyen Öcal, "Benim 5 tane çocuğum var. Başka gelirim yok. Ben çocuklarıma bakmak zorundayım. Bana zamanında, 'Burası işlemezse başka yer veririz' dediler. Ama şimdi çıkarmak istiyorlar" diye konuştu.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Helles Anıtı

Ertuğrul Koyu Çıkarması

Çanakkale Ayvacık Hakkında