Öğretmene Kızından Duygulandıran Sürpriz


Haber: Öğretmene Kızından Duygulandıran SürprizÇanakkale'nin Biga ilçesinde, emekli öğretmene kızı unutulmaz bir sürpriz yaptı. Gülten Arıkan, emekli öğretmen olan babasını öğretmeler gününde öğrencileriyle buluşturdu.

Biga ilçesinde yaşayan Gülten Arıkan, emekli sınıf öğretmeni babası Habil Arıkan'a unutamayacağı bir öğretmenler günü yaşattı. Gülten Arıkan, babası Habil Arıkan için, öğretmen arkadaşlarını ve öğrencilerini bir araya getirdi. 1995 yılında öğretmenlikten emekliye ayrılan Habil Arıkan'ın (76) kızı Nurten Arıkan, babasına öğretmenler günü sürprizi yaparak, öğrencilerini ve öğretmen arkadaşlarını bir düğün salonunda topladı. Kızının ısrarıyla Nar Çiçeği Düğün Salonu'na giden Habil Arıkan, karşısında eski öğrencilerini görünce şok oldu. Uzun süre şoku üzerinden atamayan Arıkan, öğrenci ve arkadaşlarıyla hasret giderdi. Eski öğrenciler eski günleri yad etti. Habil Arıkan'a plaket verilirken, öğretmenler günü de pasta kesilerek kutlandı.

Karşısında öğrencilerini görünce şok olduğunu söyleyen Arıkan, "Benim bu organizasyondan hiç haberim yoktu. Şu an çok şaşkınım. Bu benim için çok büyük bir sürpriz oldu. Çeşitli yıllarda mezun ettiğim öğrencilerimi karşımda görmek beni çok mutlu etti, çok duygulandım, çok sevindim. Öğretmenlik demek ki bu. Öğretmenliğin en büyük zenginliği öğrencilerini bu şekilde karşısında görmesidir. Dünya malını neyleyim, ben bu sevinci dünya malıyla değişmem. Öncellikle bana sürprizi hazırlayan canım kızıma çok teşekkür ediyorum" dedi.

Babasına sürpriz hazırlayan Gülten Arıkan ise, "Bugün benim için çok önemli bir gün. Babamın, yani öğretmeniniz Habil Arıkan'ın dilinden ve aklından düşürmediği, her birinizi özlemle andığı bütün öğrencileri ile onur ve gurur duyduğunu biliyorum. Sizlerin özel günlerde, Bayram, kandil, yeni yıl ve öğretmenler günlerinde, telefonla aradığınız ya da eve gelerek ziyarette bulunduğunuzda gözleri dolar, o günlerle ilgili hatıraları bizimle paylaşır, çok mutlu olurdu. Düşündüm ki, bu öğretmenler gününde babama verebileceğim en güzel hediye onu öğrencileri ile buluşturmaktı. Babamla aynı dönemde öğretmenlik yapan arkadaşları da davetimi kabul edip, babamı yalnız bırakmadıkları için çok teşekkür ediyorum" diye konuştu

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ertuğrul Koyu Çıkarması

Keşan Hareketli Çanakkale Şehitlik Turu

Helles Anıtı